Overslaan naar content

Allround administratief medewerker

  • Op locatie
    • Gouda, Zuid-Holland, Nederland
  • Bestuursbureau

Functieomschrijving

Ben jij een proactieve administratieve duizendpoot met een passie voor cijfers én een interesse in facilitaire zaken? Vind je het leuk om te pionieren, processen te verbeteren en jouw rol écht breed in te vullen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Per direct zijn wij op zoek naar een

Allround Administratief Medewerker

ca. 32 uur | Locatie: Gouda | MBO+ werk- en denkniveau

Wij hebben een uitdagende en afwisselende functie beschikbaar voor een allround administratie binnen het bestuursbureau van onze stichting in Gouda. We zoeken iemand die zelfstandig werkt en als een ‘spin in het web’ ondersteuning kan bieden aan de controller, bestuur en directeuren. De nadruk zal liggen op financiële administratie en contractbeheer met daarbij de relatie naar huisvesting, inkoop en facilitaire zaken.

Wie zijn wij?

De Groeiling is een schoolbestuur voor primair onderwijs op katholieke en interconfessionele grondslag met 22 basisscholen en 1 school voor speciaal basisonderwijs. We bieden met ruim 600 medewerkers onderwijs aan bijna 6.000 kinderen. Onze scholen staan in de zeven gemeenten Alphen aan den Rijn, Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Oudewater, Krimpenerwaard, Waddinxveen en Zuidplas.

Ieder kind, iedere medewerker en iedere school is uniek. Bij De Groeiling stimuleren wij eigen inbreng en het ontwikkelen van eigenheid. Wij denken dat kinderen, medewerkers en scholen zich het best ontwikkelen door ze vertrouwen en verantwoordelijkheid te geven voor hun eigen ontwikkeling. Wij zorgen voor een stimulerende en uitdagende omgeving en passende begeleiding.

Jouw rol

In deze veelzijdige functie ben jij een onmisbare schakel binnen onze organisatie. Je ondersteunt de organisatie met een breed palet aan administratieve, organisatorische en ondersteunende werkzaamheden. Dat doe je zowel zelfstandig als in nauwe samenwerking met collega’s uit verschillende disciplines.

Je maakt deel uit van een enthousiast en betrokken team en houdt je bezig met uiteenlopende taken, met de focus op financiële administratie, contractbeheer en huisvestingszaken. Je hebt ervaring met het uitvoeren van (eenvoudige) financiële werkzaamheden en weet moeiteloos te schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten.

Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

· Financiële administratie: je werkt nauw samen met de controller en het externe administratiekantoor, richt de administratie nader in, voert financiële mutaties door, controleert waar nodig en helpt mee bij rapportages en overzichten. Daarnaast draag je ook zorg voor de facturatie en beheer je de financiële mailbox en beantwoordt je vragen van directeuren en administratieve medewerkers van scholen. Daarnaast ondersteun je bij de begroting, rapportages en periodieke afsluitingen. Je draagt voor (de voorbereiding van) de BTW aangiften en opgave externe opgaven.

· Contractmanagement: je beheert en actualiseert contracten met leveranciers, kinderopvang, organisaties en andere huurders in ons contractmanagementsysteem, en zorgt dat alles administratief op orde is.

· Ondersteuning aan huisvesting: je helpt bij uiteenlopende huisvestingsvraagstukken en bijbehorende administratie, zoals van het meerjarig onderhoudsplan. Je neemt het voortouw om de administratie rondom energiebeheer op te zetten binnen onze organisatie.

· Secretarisrol bij VvE-vergaderingen: je ondersteunt het bestuur door de voorbereiding, verslaglegging en opvolging van actiepunten uit de vergaderingen te verzorgen, bij een drietal locaties waar De Groeiling voorzitter van het VVE bestuur is.

· Administratieve ondersteuning: je denkt mee over het efficiënter inrichten van processen en durft hierin het voortouw te nemen.

We zoeken een medewerker die...

· beschikt over minimaal MBO+ werk- en denkniveau;

· aantoonbare ervaring heeft met financiële administratie en hierin een vakdiploma heeft behaald;

· zelfstandig en in teamverband kan werken, en zich prettig voelt in een rol waarin je schakelt met verschillende disciplines;

· affiniteit heeft met facilitaire zaken en bij voorkeur al kennis heeft van huisvestingszaken;

· sterk is in organiseren, notuleren en communiceren, met een scherp oog voor detail;

· graag initiatief neemt om processen te verbeteren en proactief bijdraagt aan een efficiëntere administratie.

Wat bieden wij?

· Een afwisselende baan in een leuke werkomgeving;

· Een gemotiveerd en betrokken team die er naar uit zien om met je samen te werken;

· Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;

· Een goede pensioenregeling;

· Een zakelijke laptop en telefoon of een telefoonvergoeding;

· Salariëring volgens CAO PO in schaal 8, inschaling afhankelijk van kennis en werkervaring.

Ben jij de administratieve pionier die wij zoeken en hebben we je interesse gewekt? Solliciteer dan met jouw cv en motivatie uiterlijk maandag 2 juni 2025 via onderstaande knop. We kijken uit naar je reactie!

De eerste gespreksronde zal plaatsvinden op dinsdag 10 juni en woensdag 11 juni 2025. De tweede gespreksronde zal de week hierna volgen.

Voor meer informatie of vragen mag je natuurlijk contact opnemen met de HR afdeling of Peter Siebers (College van Bestuur) via 06 – 48 13 19 51 of kijk op onze website Groeiling | Schoolbestuur basisonderwijs. Basisscholen omgeving Gouda.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Onze scholen