Overslaan naar content

Administratief medewerker D

Op locatie
  • Gouda, Zuid-Holland, Nederland
Bestuursbureau

Functieomschrijving

Voor ons bestuursbureau in Gouda zoeken wij

Administratief medewerker D

24 tot 32 uur

Wij hebben een uitdagende en afwisselende functie beschikbaar voor een medewerker binnen ons bestuursbureau in Gouda. We zoeken iemand die als een ‘spin in het web’ ondersteuning kan bieden aan de controller en de adviseurs huisvesting. De nadruk zal liggen op financiën met daarbij de relatie naar huisvesting, contracten.

Wat kenmerkt De Groeiling?

Wij zijn een schoolbestuur voor het basisonderwijs met ruim 5.500 leerlingen en 560 medewerkers en ondersteunen onze 23 scholen en kindcentra zodat zij goed onderwijs kunnen geven aan onze leerlingen. Wij investeren in onze medewerkers en bieden ruimte voor groei en ontwikkeling. We werken vanuit vertrouwen en oprechtheid en geven aandacht aan elkaar om samen verder te komen.

Wie zoeken wij?

Als medewerker ben je onderdeel van een gedreven team en werk je aan diverse, afwisselende taken op het gebied van voornamelijk de financiële administratie, contractbeheer, subsidies, salarisadministratie en huisvestingszaken. Je beschikt over ervaring met het uitvoeren van (eenvoudige) werkzaamheden t.b.v. de financiële administratie en bent een kei in het schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je bent pro actief, taakgericht en resultaatgericht. Je kunt analyses maken, onderzoek doen, hebt goed cijfermatig inzicht en snapt de verbindingen tussen werkzaamheden. Wij verwachten van een medewerker dat hij of zij dienstverlenend is, graag in een team wil werken en integer kan omgaan met de informatie die hij of zij krijgt.

Verder beschik je over:

  •  MBO - HBO denk- en werkniveau;
  •  Financieel administratieve ervaring;
  •  Actuele kennis van de wet en regelgeving;
  •  Kennis van huisvestingszaken is een pré;
  •  ICT vaardigheden om te kunnen werken met de diverse computerprogramma’s;
  •  Zelfstandig, flexibel, resultaatgericht, analytisch, cijfermatig inzicht.

Werkzaamheden:

  • Facturatie;
  • Mailbox financiën bijhouden en vragen beantwoorden van directeuren en administratief medewerkers;
  • Op verzoek overzichten samenstellen en (eenvoudige) analyses maken;
  • Ondersteuning bieden bij de begroting, rapportages en periodieke afsluitingen;
  • Voorbereiding aangiften BTW, opgave Uitbetaalde Bedragen Derden;
  • Bijhouden van het contractmanagementsysteem;
  • Administratief beheren van het meerjarig onderhoudsplan;
  • Bijdragen aan het planmatig en cyclisch werken van de verschillend processen
  • Actualiseren van contracten met diverse partijen zoals kinderopvang.

Wat bieden wij?

Ontwikkelende omgeving. Een afwisselende baan in een leuke werkomgeving. Arbeidsvoorwaarden conform de CAO primair onderwijs, schaal 8 OOP.

Lijkt dit je wat? Kom op gesprek!

Heb jij zin om bij ons te werken? Stuur dan jouw cv en brief met motivatie voor 24 maart 2024 aan ons op.

Via onderstaande knop kan je solliciteren. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met bestuurder Atie de Gier op telefoonnummer 0654228771.

Meer informatie over De Groeiling en onze scholen vind je op: https://degroeiling.nl/

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Onze scholen